reklama

Neporušila Vášaryová zákon?

Myslím, že nie som jediný, komu sa v posledných dňoch ozval v telefóne vľúdny hlas "Som Magda Vášaryová..." ...veľmi dlhšie som to žiaľ nevládal počúvať. Akoby nestačilo, že ju musím "počúvať" z bilbordov a diskusných relácií, ktorým sa môžem aspoň ako-tak vyhnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

"Osobnému" telefonátu však ťažko. Samozrejme, išlo o nahrávku. Na konci monológu bol síce pravdepodobne odkazovač, kde by som jej mohol zveriť svoje osobné pripomienky, kde by však tie skončili? A teda sa pýtam: neporušila pani Vášaryová touto nahrávkou zákon o reklame?

"147

ZÁKON

z 5. apríla 2001

o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Čl. I

§ 3
Všeobecné požiadavky na reklamu

...

(7) Reklama sa nesmie šíriť automatickým telefonickým volacím systémom, telefaxom a elektronickou poštou bez predchádzajúceho súhlasu ich užívateľa, ktorý je príjemcom reklamy."

Peter Chrenka

Peter Chrenka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som.www.peterchrenka.com Zoznam autorových rubrík:  FotoCestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu