reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Chrenka

Peter Chrenka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ktorý som.www.peterchrenka.com Zoznam autorových rubrík:  FotoCestovanieSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Interview s cestovateľkou z Iránu

Peter Chrenka

Interview s cestovateľkou z Iránu

Hoci som bol v Iráne už dvakrát a tým pádom som mal viacero možností hovoriť s domácimi o rôznych témach, na ucelenejší rozhovor som sa dosiaľ nepodujal. Šancu som však dostal teraz, a to priamo v Bratislave, keďže v týchto dňoch mám možnosť hostiť cestovateľku z Iránu - vcelku ojedinelý jav. Odpovede na niektoré otázky môžu byť síce viac alebo menej známe, no osobný pohľad je vždy jedinečný. Niloofar Kalantar.

  • 1. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 310x
  • 6
Neporušila Vášaryová zákon?

Peter Chrenka

Neporušila Vášaryová zákon?

Myslím, že nie som jediný, komu sa v posledných dňoch ozval v telefóne vľúdny hlas "Som Magda Vášaryová..." ...veľmi dlhšie som to žiaľ nevládal počúvať. Akoby nestačilo, že ju musím "počúvať" z bilbordov a diskusných relácií, ktorým sa môžem aspoň ako-tak vyhnúť.

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 483x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu